Kampaň bude mať päť zložiek: televíznu, rozhlasovú, printovú, billboardovú a internetovú. Podobne ako vlani v októbri ju uvidia diváci všetkých štyroch slovenských celoplošných televízií: STV, Markíza, JOJ a TA3. Rozhlasové spoty si budú môcť vypočuť poslucháči rádií Okey a Expres, v printoch ju uvidia čitatelia denníkov SME, Šport a spoločenského týždenníka Markíza. Vďaka spolupráci so spoločnosťami Gryf a Willmark bude kampaň opäť viditeľná počas celého marca aj pri cestách po celom Slovensku na billboardových plochách. Po prvýkrát bude reklamná kampaň SPV aj na internete, kde ju budú môcť zhliadnuť návštevníci portálov ZOZNAM .SK a OSOBNOSTI.SK.
Tvorcom reklamnej kampane bola opäť reklamná agentúra ESCAPE ADVERTISING a základným motívom je maskot FUBI, ktorý vzišiel z víťazného návrhu detskej výtvarnej súťaže. Tú každoročne organizuje generálny partner slovenských paralympionikov Slovenský plynárenský priemysel prostredníctvom svojej nadácie. Veríme, že FUBI dodá slovenským paralympionikom dostatok sily, odvahy a rýchlosti a v reklamnej kampani pomôže zvýšiť informovanosť ľudí o ich obdivuhodných výkonoch.